Till mig?! Tack snälla mamma pappa

Idag hittade Milia en julklapp, jag tyckte att jag hade gömt den bra men inte tillräckligt tydligen. Hon sken som en sol när hon fick syn på den. Så fort hon vände ryggen till skyndade vi oss att gömma om den och försökte få henne att glömma. Nu vet vi i alla fall att hon gillar den klappen.

Först tänkte jag att de kanske är lika bra att slå in alla klappar så att de inte händer igen men de skulle inte spela någon roll. Hon skulle bli lika glad för ett inslaget paket, hon älskar att öppna paket, och skulle nog hinna "riva" upp de innan vi märker de.

Kommentarer
Postat av: mamma

HMMM Ja äpplet faller inte så långt ifrån trädet? sådan MOR sådan DOTTER, du är ju lika nyfiken än i dag ha ha haa

2009-11-25 @ 08:37:14
Postat av: HUSnrNIO

Igår hittade W en oinslagen klapp bakom fåtöljen i vardagsrummet. Jag hade totalt glömt bort att det var där jag ställt den:O

2009-11-25 @ 21:59:57
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0