Orkeslös

Jag hade stora planer för den här dagen, listan över saker att göra var lång. Nu sitter jag i fåtöljen framför TV:n med datorn i knät och med en smula ångest över att knappt ha gjort någonting. Förutom de vanliga, dagliga sysslorna är en dubbel sats bullar och en tvättmaskin de enda jag gjort, 2 av typ 15 saker. Om jag tänker efter så tillhör tvätten de dagliga sysslorna så då blev de bara bullbaket.

Känner mig totalt orkeslös, skulle helst av allt legat på soffan, under filten med en hög bra filmer att se hela dagen. Filmer som man sett tusen gånger och som de inte gör något om man somnar ifrån en stund. Jag brukar sällan känna mig trött men idag är en sån dag, trött, orkeslös och med reducerat tålamod. De är tur att Milia har visat sig från sin bästa sida just idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0