Gina efter dig mamma

Jag ha gina (grina) efter dig på dagis idag mamma. Milias egna ord idag när jag kom hem från jobbet. Personalen på dagis säger att de går bra, vad ska man tro? Jag är inte helt säker på att Milia pratar sanning i alla fall, visst kan hon ha grinat efter mig och anledningarna kan vara många och inget speciellt. Jag oroar mig inte särskillt men barn kan säga saker med sådan övertygelse att man har svårt att inte tro dom.

Förra veckan t ex skulle dom ha disco på dagis. Discoskorna skulle absolut med, vi SKA ha dico mamma, måte ta me dicoskorna!!! Personalen tyckte i och för sig att de var en bra idé...


Discoskor inköpta i Turkiet av märket Puma. Jag som trodde att Puma bara gjorde sneakers... ; )

Kommentarer
Postat av: mamma

Mormors lilla pepparkaka

2009-10-20 @ 11:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0