Jag är stor nu

Efter dagis i måndags sa Milia något som jag önskade var desamma som att de från och med nu var okej att gå på dagis - mamma, jag är stor tjej nu, kan gå på dagis själv. Idag var de dags för dagis igen efter ledig tisdag och jag höll tummarna för att de skulle gå bra och de gjorde de. Hela morgonen var annorlunda jämfört med senaste tidens gå på dagis dagar.

Hon gick själv till sin hylla, tog av sig kläderna, hängde upp dom och gick iväg för att vinka utan Lollo och snutten som hon annars håller väldigt hårt i. När jag kom ut möttes jag av leendes tjej i fönstret som vinkade och gjorde slängpussar. Gissa om de var en glad och lättad mamma som åkte till jobbet i morse.


Milias ständiga följeslagare sen semestern i Turkiet är en miniatyr av Vings ena maskot, giraffen Lollo. Inte förrän sista kvällen (bilden) tog hon mod till sig och gav Lollo en kram.

Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Så skönt för dig och för henne att det går bra nu.

2009-10-09 @ 11:30:01
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0