Jul jul strålande jul

Jag älskar julen eller egentligen hela december, månaden då julen ska förberedas. Klapparna ska slås in, gläggkvällar ska avnjutas, Lucia, adventkalendern, öppesittarkväll med Bingolotto, avsmakning av julskinkan, baka och göra godis m.m. m.m.

Förra året var de tänkt att vi skulle fira julen hemma hos oss, i vårt nya hus som skulle stå klart lagom till dess. Huset var inte klart, ganska långt ifrån faktiskt så de blev jul hemma hos mina föräldrar istället. I år finns inga hinder så i år blir de hemma hos oss och jag längtar redan. De blir första gången vi har jul hemma hos oss men inte sista hoppas jag.


Bild lånad via www.google.com

Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskar Julen

2009-10-25 @ 20:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0