Städa städa varje fredag tycker jag är

inte så kul. Men just den här fredagen var de absolut nödvändigt då de inte lyfts ett finger i hemmet sen vi kom hem från utlandet. De har blivit sena kvällar på jobbet, man får känna på att man varit ledig i två veckor.

I vanliga fall vill jag ogärna att mina lediga fredagar ska gå ut på att städa, plocka, handla m.m. inför helgen. De är inte därför jag valt att jobba deltid, de är ju för att få vara hemma med Milia lite extra. Men som sagt den här fredagen var de absolut nödvändigt och nu är de gjort. Nu kan resten av helgen bara njutas, i ett nystädat hem med välfyllt kylskåp, fantastiskt!


Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Har städat en hel del idag inför morgondagens kalas. Men med tanke på hur det brukar se ut efter kalasen i det här huset så kanske jag borde struntat i att ödsla energi och tid på att städa idag... Ja, ja nu är det gjort iaf. Ha en trevlig helg.

2009-09-26 @ 13:16:41
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Skaffa ett till barn, så släpper det. Jag lovar! Nystädat hem? Vi? Näeeeee....

2009-09-26 @ 16:44:18
URL: http://wiselquist-nylund.blogspot.com
Postat av: Ulli

Ett tips! Korsdrag!!!! Det är suverän "städning"..........Hihihi

2009-09-27 @ 22:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0