Klara färdiga gå

står de på kartongen till stegräknaren. Har precis registrerat mig för att delta i Korpens stegtävlingen genom jobbet. Precis som i fjol är vi indelade i lag, den här gången är de dock bara steg som räknas, de går alltså inte att omvandla andra aktiviteter till steg vilket jag tror kan vara till min fördel =) Förra året var de första laget som stegade sig till Barcelona som vann. I år är de de lag som har flest steg mellan 27/4 till 6/6 som vinner. 

Kanske kan de här bidra till ökad mortion, tävlingsmänniska som man är så behöver man väl en tävling för att komma igång på riktigt. Extra plus för årets stegräknare som håller koll på kaloriförbrukningen också. sporrar ännu mer än att bara samla steg.


Kommentarer
Postat av: sara

Hej vænnen! Va kul med lite tævling...tror att det ær något sånt som jag också skulle behøva nu før att komma igång! Det ær væl lixom på tiden att komma igång med sommar træningen nu;-))

Du som brukar åka till stockholm lite då och då, kan du inte planera in en tur sista helgen i Maj???Då ska vi dit!!Hørs hælsa kram

2010-04-28 @ 07:41:33
Postat av: Mamma

Jag hejar på ditt lag gumman detta kommer ni att klara galant

Lycka Till

2010-04-28 @ 08:52:08
Postat av: Cajsa

Heja på - ut å gå!

2010-04-28 @ 14:18:20
URL: http://wiselquist-nylund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0