Skitiga dagisungar

Va lätt de måste vara att ha två barn, i alla fall om dom är jämn gamla och inte träffar varandra varje dag =)

Jag hämtade två skitiga barn på dagis idag, de var svårt att avgöra vem som var gladast över att se mig. Den ena överlcklig för att få följa med en kompis hem och den andra överlycklig för att få ta med en kompis hem efter dagis. Dom två har pysslat och lekt på egen hand hela dagen, jag har knappt märkt av dom som så länge jag inte gick in till den delen av huset som Milia anser vara sin, de syntes att de hade lekts (med ALLT). Dom har sysselsatt varandra och jag fick möjlighet att helgstäda, pyssla lite och göra iordningen middagen på egen hand.


Gullungarna ritar mellan lekarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0