Mysig middag mitt i veckan

Jag har förmånen att ha väldigt fina vänner, två av dom bjöd ut mig på middag igår, födelsedags middag. Vi stannade kvar i staden efter jobbet och gick först för att ta ett glas och lite tilltugg för att senare gå vidare och äta middag. De slutade med att vi fick beslutsångest, vi betalde, gick vidare, kom tillbaka och åt även middagen där vi började kvällen (vi kom på att vi även i fjol gick dit när jag fyllde år, en tradition kanske =)) God mat, god dryck och underbart sällskap, en kanon födelsedag helt enkelt. En födelsedag som egentligen inte borde uppärksammas, ojämn och oviktig, men man ska ta alla tilfällen man kan att fira.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0