Vårfina färger

Jag har länge letat kuddar till soffan men har inte hittat en enda kudde som fallit mig i smaken. Eller jo de har jag väl egentligen men jag är inte beredd att betala hur mycket som helst för en kudde som ska pryda soffan och snart är nedkladdad av små barnfingrar.

Nu har jag i alla fall hittat fina kuddar till överkomligt pris, de låter sjukt men jag är jätte lycklig! När de gäller textilier så som kuddar, filtar, gardiner m.m. har jag väldigt svårt att hitta något som jag verkligen vill ha. Så när man väl gör de måste man väl kunna få känna lycka även fast de är något så oviktigt som en kudde :)


Tre likadana kuddar blev de, randig på den ena sidan och blommig på den andra. Kuddarna kommer från hemtex och finns även i blått och grönt.


 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kanon snygga kuddar

2010-04-13 @ 05:55:53
Postat av: Cajsa

söta!

2010-04-13 @ 11:41:16
URL: http://wiselquist-nylund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0