Lördagsgympa

15 minusgrader och hårda vindar då håller man sig gärna inomhus. Jag och Milia gick till skolan och deltog i lördagsgympan. Milia ÄLSKAR att springa och vill leka under hökens vingar kom hela tiden, har man tur (i Milias ögon) och inte har den efterfrågade färgen får man springa rakt över hela salen... jippiiiii



Skolan som ligger cirka 300 meter från oss är den skola som jag gick mina sex första år i. I gympasalen där vi gympar på lördagar ser det i de stora hela precis likadan ut som när jag gick där. Redskapen är nya men träpanelen på väggarna sitter kvar och golvet är desamma. De är förvisso inget fel men de har många år på nacken för de var inte nytt när jag gick där heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0