Milia gillar



Barbapapa är en stor favorit hos Milia, varje kväll tar hon fram två böcker som ska läsas innan hon slår igen ögonen. Senast hon fick en ny bok var när jag var till Stockholm i november, den boken tillsammans med någon annan har vi läst nästan varje kväll sedan dess. Förra helgen var jag (ursäkta Milia) så less på den (lär dig färger med Barbapapa) att jag åkte och köpte två nya, nu läser vi dom varje kväll...

25 februari startar årets bokrea, då vet jag vilka böcker jag ska leta efter. Hittar jag några ska jag köpa och lägga på hög och ta fram dom eftersom =)

Kommentarer
Postat av: sara

Japp, hær var det en till som hade favorit barbafamiljen!! Ser att hon har barbahuset med småbøckerna till, den fick Selma i julklapp, det ær en stor favorit før tillfællet:-)

(Væntar fortfarande på bild på den nya Angen;-))

kramiz

2010-02-04 @ 09:31:25
Postat av: HUSnrNIO

En otrolig samling ni har. Kul! Det lilla spöket är köpt på ikea. Finns i tre olika storlekar där varje spöke har en alldeles egen form och färg, blått, rött eller grönt. Ha en bra torsdag.

2010-02-04 @ 14:36:11
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0