Elitseriematch

Milia har följt men mormor och morfar på hockey vid ett flertal tillfällen tidigare, dom har påstått att hon sitter som ett ljus matchen igenom, klappar händerna och hejar. Jag har haft lite svårt att tro att detta ska vara sant eftersom hon i pricip aldrig sitter still i mer än två minuter i sträck annars. Men de var sant, jag var i chock hela första perioden för utan att överdriva de minsta så har jag faktiskt ALDRIG sett henne sitta så still och vara så lugn. 


Observera händerna.

För utom hockeyn blev vi bjudna på mat i restaurangen innan matchen. Milia hade inte riktigt ro att äta, de enda hon pratade om var att hon ville se heja heja hockey. I varje periodpaus gick man tillbaka till sitt bord i restaurangen, Milia ville bara tillbaka och se hockeyn, hon åt inte ens glassen i första pausen. Tydligen tycker hon att de är väldigt roligt att titta på hockey, som tur är gör hennes pappa, mormor och morfar de också. För min del räcker de med ett par matcher per säsong.


Läser matchprogrammet i restaurangen innan matchstart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0