Kurragömma

Vi lekte kurragömma här hemma på kvällskvisten alla tre och gud så roligt de var. Mathias hittade på alldeles för bra gömställen, jag och Milia letade och letade och letade, vi kikade till och med ut efter att ha letat överallt. Tillslut hoppade han fram och fullkomligt skrämde livet ur mig, Milia höll på att skratta ihjäl sig. Hon och jag kom på ganska bra gömställen vi också men de är ju bara de att hon inte kan vara tyst, första gången var hon tyst länge men kunde inte hålla sig och började prata = avslöjade. Andra gången sa Mathias - vart kan Milia vara, och självklart ropade hon högt - jag är här = avslöjade igen. Kul hade vi i alla fall, många skratt blev de.

Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Kurragömma är en favorit här hemma också. W har lyckats med konststycket att inte bli hittad. Hon satt nerkurad i tvättkorgen UNDER all smutstvätt. Vem sjutton letar där!?

2010-01-16 @ 15:11:59
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0