M

För väldigt väldigt (innan något M kom in i bilden) länge sedan köpte jag ett betong A på Ikea, nu med två M i familjen skulle jag VÄLDIGT gärna vilja ha ett M också. Bokstäverna har sedan länge utgått ur Ikeas soriment men de kanske finns någon där ute som sitter och trycker på ett M som dom kan tänka sig att vara utan?



Om inte får jag göra ett nytt försök att övertyga sambon om att i alla fall testa gjuta ett M. Han säger att gjutningen är inget problem, de är att få till en bra form. Jag tror han fixar de, han är ju värsta betongjutarproffset i mina ögon. 

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hej Angelika, det går bra med annan randig rosa men helst inte ljusrosa. Mäter i morgon då dom är vaken.

Du behöver absolut inte ha brottom eller känna dig stressad med dom,minus graderna verkar ju hålla i sig.

Ha det bra

2010-01-12 @ 23:14:38
URL: http://dromvit.blogspot.com
Postat av: Lollo

Hej Angelika, det går bra med annan randig rosa men helst inte ljusrosa. Mäter i morgon då dom är vaken.

Du behöver absolut inte ha brottom eller känna dig stressad med dom,minus graderna verkar ju hålla i sig.

Ha det bra

2010-01-12 @ 23:15:05
URL: http://dromvit.blogspot.com
Postat av: HUSnrNIO

Men de läckra betongbokstäverna har jag lyckats missa:S Hoppas du får till ett M också.

2010-01-13 @ 18:45:08
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Hej!

Det står ett M på vårt kontor, men eftersom vi har fyra M i familjen får det stå kvar. Maja, Magnus, Molly och Mamma!

2010-01-13 @ 22:39:03
Postat av: Angelica

Är de sant? Att jag inte har sett de. Typiskt att ni ska ha så många M i eran familj då ;) Men då saknar ni också en bokstav då.

2010-01-13 @ 22:49:03
URL: http://varthusbygge.blogg.se/
Postat av: Maria

Det finns stora vita pappbokstäver att köpa/beställa på Panduro Hobby, typsnittet är likt ditt A. De är perfekta att gjuta betong i, dock behövs de stadgas upp i sand, men det vet säket din sambo hur man gör. Lycka till!

2010-04-18 @ 21:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0