Myslördag i stan

Vi (jag, Milia och mamma/mormor) ortsbor tog oss en tur in till stan, en kort resa längs E4:an på ca 15 minuter. Vi gick på mysigt fik, ett ekologiskt fik som äntligen har bytt lokaler så att man faktiskt har chans att få en plats. Tidigare var lokalen väldigt liten för ett väldigt populärt ställe, de blev inte ens att man gick dit och tittade om de fanns lediga platser eftersom de sällan gjorde de.   





Förutom att fika hann vi med besök i diverse butiker också. Vi gjorde en del fynd bland annat ett som visade sig bli ett riktigt bra fynd. Jag hittade fina filtar till soffan , de visade sig vara halva priset på dom. När jag kom till kassan såg jag att de hade gått en tråd i den ena filten vilket skulle kunna, men troligtvis inte, leda till att den rismas upp. Tjejen i kassan sa att hon kunde rabattera dom ytterliggare, de slutade med att jag fick båda filtarna för 249 kr istället för 1 000 kr. En bra affär.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Visst hade vi en mysig Lördag

2010-01-09 @ 21:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0