Ovant

Igår gav jag efter för rösten inom mig som sagt -klipp av dig håret, de går inte att göra något med de, du har de ju bara uppsatt i en tråkug toffs ändå.

De känns aningen ovant men också väldigt skönt, närmare 3 dm hår fick falla till golvet. De blev en rejäl hög där nedanför stolen hos frissan fast jag tycker att jag knappt hade något hår. De här var andra gången som jag gick till den här tjejen, jag var jätte nöjd första gången och så även den här gången. Hon gav tips på hur jag skulle föna, kamma och använda produkter för att få till frisyren, något jag verkligen behöver. De kanske är dags att köpa sig en hårfön nu...


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Du blev jättefin! Superfrisyr på dig. Ingen mer lång tofs! Kram Cajsa.

2010-01-24 @ 16:26:20
URL: http://wiselquist-nylund.blogspot.com
Postat av: Sara

Men åå nu blev jag vældigt nyfiken...;-) Måste bara få se en bild!! Om du inte lægger ut nån hær SNART får du skicka ett mms:)) kram

2010-01-25 @ 10:14:00
Postat av: Angelica

C. Tack!



S. Jag lovar att du ska få se en bild, vet dock inte om de blir här, du får nog ett mms. Har införskaffat en hårfön idag så imorgon hoppas jag få till en frisyr =)

2010-01-25 @ 21:37:18
URL: http://varthusbygge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0