Tapeter

Vi letar efter tapeter både till köket och till sovrummet. Jag har varit in på en miljon sidor (överdriver lite, men bara lite) som säljer tapeter och har inte hittat en enda tapet som känns så där YES, den ska vi ha. Om jag hittar någon som känns yes, eventuellt, kanske, den ska jag titta närmare på så kommer jag aldrig ihåg vad den hette eller vart jag hittade den. Jag lär mig aldrig, varje gång, efter att ha glömt, tänker jag att jag ska skriva upp namn och sida eller åtminstone lägga till sidan som favorit men gör de aldrig.

Jag tror att jag måste ut i butikerna, se tapeterna i verkligheten, för att kunna bestämma mig. Har man riktigt tur har dom den där YES-tapeten framme på rulle eller kanske till och med uppsatt för annars är de inte helt lätt att hitta något i butik heller. De finns ju lika många tapet"böcker" i butikerna, som de finns sidor som säljer tapeter på nätet, närmare en miljon. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0