Bröllop x 2

Jag har sett betydligt mer av de kungliga bröllopet än vad jag hade tänkt, TV:n har stått på sedan kl 14.30 så jag har sätt från och till hela dagen. 


Bild lånad från www.aftonbladet.se

Jag och Milia fick dessutom skåda ytterliggare ett bröllop när vi på förmiddagen åkte en sväng till Ikea. De var nämligen ett par som vigdes i entrén på Ikea och i restaurangen hade man dukat upp för bröllopsmiddag. Kändes aningen konstigt och högst oromantiskt, ljudnivån i resturangen påminner om en skolmatsal av de större slaget.

Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Inte heller jag hade tänkt mig att se särskilt mkt av det hela men såg ganska mkt ändå... :) Bröllop på Ikea känns väl inte så lockande även om jag älskar IKEA.

2010-06-21 @ 16:36:03
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0