Planterat

Äntligen har jag planterat i blomlådorna som jag fick när jag fyllde år, i april, för äntligen har temperaturen kommit upp sig en bit även nattetid. De har inte känns så lockande att plantera när termometern har visat endast 2 grader om mornarna. Lite varemare än så vill nog västerna ha för att överleva.

Nu återstår att se om de är rätt färg på alla blommorna när dom slår ut. På två av fyra gick de inte att se vilken färg de kommer att bli men blir de fel så är jag välkomen att byta. Det tycker jag är service och skillnaden på att handla hos en liten blomsterbutik jämfört med en stor kedja.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

så om de slår ut i "fel" färg, så gräver du upp dem och åker tillbaka till butiken? Du har ju inte ens semester...Mina skulle få blomma i "fel" färg. Det kanske blir alldeles underbart vackert i alla fall! Kram Cajsa.

2010-06-24 @ 08:42:22
URL: http://wiselquist-nylund.blogspot.com
Postat av: Angelica

De beror på, är den felaktiga färgen fin får dom vara kvar men är den alldeles förskräcklig blir de byte =) De är bara att dra upp dom och butiken åker jag förbi minst två gånger per dag.

2010-06-24 @ 22:06:46
URL: http://varthusbygge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0