Snabbvisit hos släkten

I lördags följde jag, Milia och bror med familj med mamma och pappa till släkten i Sollefteå. Vi hann med både ett besök hos min farmor och farfar och min äldsta kusin. Han har en dotter som är precis ett år äldre än Milia, dom har bara träffats två gånger men har funnit varandra bra ändå.

T och hennes sorebror hade två söta små husdjur, varsin litet kanin. Vi har pratat om att skaffa kanin/kaniner, till att börja med tänkte vi hyra sommarkaniner sen får vi se. Nu fick vi chans att se om Milia överhuvudtaget visade något intresse. Till en början verkade hon inte speciellt intrsserad men efter en stund ville hon hålla i både Stampe och Sötnos. Hon tyckte att de var lite läskigt när dom rlörde på sig och luktade på henne.





Nu ska jag se om vi kunde få låna kaninbur av min moster och om jag hittar någon bra kaninuppfödare som hyr ut kaniner över sommaren men som man ändå kan få behålla om man vill de.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Både Milia och Melwin skulle ha varsin kanin De var så intresserad av dem och inte var det så konstigt eftersom de var ju så otroligt söta

2010-06-08 @ 07:16:22
Postat av: Annelie

Så härliga bilder och så mysigt med kaniner över sommaren! Det hade jag och syrrorna när vi vad små och som vi pysslade med dessa små djur!

2010-06-08 @ 22:01:41
URL: http://dansbanegatan.blogg.se/
Postat av: HUSnrNIO

Så söt bild den sista är! Spännande, mysigt och lärorikt att ha hand om djur så är det ju toppen om ni kan låna under sommaren.

2010-06-09 @ 23:37:46
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Tokiga Pandan

Gud vilka söta bilder! :) Hade kaniner när jag var liten, och minns hur roligt jag tyckte det var. Vill ha det igen, ska bara övertala resten av familjen först! ;)

2010-09-11 @ 17:42:31
URL: http://tokigapandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0