Middagsgäster

Storkusinerna, M & S, kom på besök idag. Dom var eferlängtad, jag råkade nämna för Milia redan imorse att dom skulle komma så när dom kl. 16 dök upp hade hon väntat HELA dagen.

Milia och Signe är lika gamla, de skiljer bara 3 månader, men trots de har dom aldrig lekt tillsammans, de har för de mesta varit Milia och Maja som hållt ihop. Nu har de ändrats, nu är de Milia och Signe för hela slanten, de är så roligt att se dom två, dom har verkligen hur kul som helst ihop och leker jätte bra. Idag tror jag dom slog något slags skrattrekord när dom sprang fram och tillbaka, tror nästan att dom avverkade ett Vasalopp fast uan skidor och inomhus.

Familjen W/N stannade på middag, halloumifyllda köttbullar med risotto, och som vanligt slutade de med att Cajsa stod i köket =) Jag lyckades inte riktigt med risotton förra gången så jag bad C om hjälp, den blev väldigt god och helt signerad Cajsa.  

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Tack så mycket för en trevlig efermiddag och kväll. Maten var supergod, speciellt köttbullarna! Lilla M sov innan vi hunnit ut på motorvägen, men lilla S är ju ihärdig och somnade inte förrens vi om hem och hon fick sin välling i soffan. Fattar inte hur hon orkar efter allt bus med Milia. Ha en bra vecka! Kram Cajsa.

2010-03-08 @ 08:55:30
URL: http://wiselquist-nylund.blogspot.com
Postat av: HUSnrNIO

Halloumifyllda köttbullar har jag aldrig smakat men halloumi är ju gott och köttbullar är ju gott... :D Trevlig måndag!

2010-03-08 @ 12:37:57
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0