Vi gick för rosa och vitt

Idag, kanske i tidigaste laget, har vi klätt årets påskris. Milia hängde ägg och jag virade fjädrar. I år blev de rosa och vitt, ifjol var dom många som tyckte att jag var tråkig när jag valde svart och vitt (de passade ju bäst mot huset=), de var inte tillräckligt barnvänligt. Så länge jag får bestämma tänker jag göra de, de kommer förmodligen en dag då jag blir tvungen att ha multi färgade fjädrar i riset, smällkarameller fulla granen och diverse annat pynt som har tillverkats på dagis/skola ; )



     

På jakt efter ris att pynta.

 


Kommentarer
Postat av: mamma

Det blev jätte fint med rosa och vita fjädrar jag ska nog göra något liknande på min farstu qvist för jag vill inte ha något inne i huset

2010-03-28 @ 11:41:30
Postat av: GÅRDSROMANTIK

Så fint med ros och vitt!



Kram Maud

2010-03-28 @ 12:11:32
URL: http://www.havsviken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0