Lördagsgodis

Milia fick en liten slant av mormor och morfar att köpa lördagsgodis för igår. Jag tog med mig Milia och R på en tur till affären, en tur på cirka 2,5 kilometer som Milia cyklade. Dom där små benen cyklade hela vägen till affären och hem, (med lite putthjälp av mamma i uppförsbackarna).


Duktiga tjejen påväg till affären. Jag valde att inte berätta mer än att vi skulle på affären och tänkte att jag kunde locka med lördagsgodiset om de behövdes men de gjorde de inte. Hon cyklade utan minsta lilla gnäll och de gjorde henne inte avskräckt för idag har hon cyklat som bara den =)


Betalt och klart. Väntar snällt medan övriga sällskapet gjorde sina affärer.


Redo för hemfrd med godispåsen i cykelkorgen. Stolt!


Äntligen hemma, äntligen får man smaka de välförtjänta lördagsgodiset!

Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Härlig utflykt och va duktig hon var som cyklade så långt. Extra kul med eget lördaggodis i cykelkorgen så klart:) Ha en fin måndag.

2010-05-24 @ 14:48:32
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0