Om och om igen

Milia och hennes kompisar har fyllt lekstugan med ca 2 ton sand. Idag tänkte jag att jag skulle städa ur den riktigt så jag tog ut alla saker och tvättade/diskade dom, jag tog ut dammsugaren och dammsög upp all sand. De som återstod när jag i all hast blev tvungen att gå in med My var att ställa in allting i stugan igen. När jag satt inne med My hörde jag en hop med ungar utanför vårt hus och kom då på att jag glömde att tömma ut vattnet, de väldigt smutsiga vattnet. När jag kom ut igen hade ungarna doppat sopar med mera i vattnet och städat stugan med, golv, väggar och inredning var brun, sandig och gräsig... Dom hade även hittat tavelkritor och målat delar av inredningen med.

Bara att börja om... SUCK!

Tyvärr tog jag ingen förebild men kanske får ni se en städad efterbild, KANSKE för eventuellt bommar vi igen lekstugan ett tag framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0