Familjedag

Halva familjen, jag och Milia, kom oss iväg på familjedagen idag och vi hade jätte kul, Milia hade kul och då har jag kul. Hon åkte längdskidor och imponerade på mig, jag visste inte att hon var så duktig, riktiga spår gör väl sitt till antar jag :) Förutom skidor hann vi med pulka, stjärtlapp, snölek, lunch och fika innan regnet kom och vi begav oss hemåt för att hämta lillasyster hos mormor och morfar.





  



Hur gick de då med My och flaskan. Den behövde aldrig användas, hon sov från de att vi for tills vi kom hem och en stund till efter de. Jag tror inte att de var så betungande för mormor och morfar att vara barnvakt :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Våran Gullunge ser ut att ha haft det jätte skoj Kul för Milia att få rå om Mamma en stund, och Lilla My ja hon sov så sött hhela tiden´, det var inte speciellt betungande att rå om henne.

2011-04-04 @ 08:21:38
Postat av: lollo

Vilken mysig dag ni fick! tänkte även passa på att fråga vilken vit färg ni har på erat hus? inte lätt det där!

kram

2011-04-04 @ 09:47:48
URL: http://dromvit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0