Ståplatta

Vi har köpt en ståplatta till vagnen som Milia kan åka på när orken tar slut. Varje dag när jag hämtar henne på dagis frågor hon om plattan är med och varje gång har svaret varit nej. Vi har jätte nära till dagis så de är inte så att hon inte orkar gå utan de är nog mest för att de roligt att åka hon frågar.

Idag, eftersom de spöregnade och jag tänkte att promenaden hem skulle gå så fort som möjligt hakade jag på plattan. Men just eftersom de regnade frågade hon inte ens om plattan, de enda som fanns i hennes tankar var hur många vattenpölar hon skulle hinna hoppa i efter vägen. Promenaden gick väldigt fort ändå eftersom hon sprang från pöl till pöl och eftersom jag lockade med att vi hade en jätte stor pöl hemma räckte de med ett hopp i varje. 


På väg upp till mormor och morfar i lördags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0