Kalasveckan är inledd

På söndag fyller Milia 4 år och som hon längtar. Hon har pratat om sin födelsedag sedan i våras, vilka som ska komma, om hon ska ha fiskedamm eller skattjakt osv. Månader har blivit veckor, veckor har blivit dagar och nu är de nära. Men av olika anledningar blir de inte bara kalas på söndag utan hela 4 dagar av veckans 7 kommer de att kalasas. De började idag med farmor & farfar och M & Y. 


My såg ut att bli lika glad för pärlor som Milia...


De började tillverkas halsband direkt.


Ett jätte paket, vad kan de vara...


En minigolfbag med riktiga golfklubbor. Nästa Annika Sörenstam kanske?


De här har jag frånsagt mig, de blir Mathias uppgift. Jag har ju inte ens tålamod för min egen golf så hur ska jag ha tålamod att lära någon annan...


Äntligen dags att blåsa ut ljusen.


Våran fina underbara tjej som om bara några dagar fyller 4 år, hur kan de vara möjligt? Vart tog dom åren vägen? Dom har gått alldeles för fort men varit dom bästa i våra liv.


Våran andra lilla underbaring "fyller" snart 6 månader och fick också en present.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mormor & Morfar gullungar förstår att både Milia & My blev glad över dessa fina paket på Lördag kommer vi med ett stort paket

2011-08-10 @ 13:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0