På havets vågade vågade våg...

I fredags åkte vi för att hälsa på familjen O/W i stugan. Efter att killarna spelat en tidig golfrunda packade vi båten och begav oss iväg för en dag på sranden. När vi gick ut på bryggan fick jag hjärtklappning, jag hade glömt bort hur mycket jag ogillar att åka båtar som är mindre än Finlandsfärjan. De kunde jag ju dock inte visa Milia så jag hoppade ner i båten och försökte så gott jag kunde hålla god min. 

Milia tyckte att de var jätte roligt -som att åka karusell. My somnade både på resan dit och hem, vet dock inte om de var av ren förskräckelse eller om hon faktiskt tyckte att de var skönt när de hoppade och slog. Skulle tro de sistnämnda.

  



Till mitt försvar så var de en del av sträckan som var väldigt sjöig (på vägen hem var hela båten ovanför vattenytan ett par gånger), före och efter den sträckan tyckte jag att de var riktigt härligt att åka båt faktiskt. 


Milia var den enda som doppade sig.


My hade filthäng mest hela dagen.

På eftermiddagen utökades sällskapet och en härlig dag avslutades med god mat och dryck i trevligt sällskap. Vi fick låna friggen och sov kvar.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilka härliga bilder. Jag gillar den på Milia i badet bäst.

2011-08-04 @ 22:25:02
URL: http://www.johannisgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0