Familjedag

På söndag ordnar mitt jobb en familjedag med diverse vinteraktiviteter, korvgrillning och fika. Tyvärr jobbar Mathias och kan inte följa med och de känns inte som någon bra ide att åka själv med båda barnen. Jag vill delta för Milias skull, jag tror att hon skulle ha jätte roligt med alla andra barn, åka pulka, pimpla, gå frågeslinga m.m. m.m. Men Milia är för liten (och för blyg för att hänga på någon hon inte känner så väl) för att klara sig själv och jag är bara en person, jag kan inte åka pulka och pimpla samtidigt som jag ska dra vagnen, kanske måste gå in och amma eller byta blöja.

Hur löser vi då detta... Fram med pumpen och flaskan. 

  

My tog flaskan direkt utan problem och mormor och morfar ställer gärna upp så jag och Milia åker på familjedag på söndag.


Duktig liten tjej.

Jag ser jätte mycket fram emot att få vara med Milia på ett sätt jag inte kunnat vara sen vår nya lilla stjärna kom till oss. Jag tror att Milia också kommer att uppskatta de och jag tror att My har de mycket bättre hos mormor och morfar än ute på isen och i pulkabacken.

Nu hoppas vi på en fin och solig söndag och att de går lika bra med flaskan då. Om inte så är de ju inte jätte långt hem.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Och Mormor & Morfar ser framemot att få rå om lillhuldan för oss själva en stund, Medans Mormors Gullunge få rå om Sin älskade mamma alldeles för sig själv.

2011-04-01 @ 08:07:37
Postat av: ann-Lo

Vilken duktig liten tjej :)

2011-04-04 @ 14:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0