Kärlek

Mamma jag hör My skrek Milia i morse när lillasyster pep till (jag som undrar om hon hör dåligt... hon hör väl vad hon vill höra antar jag) och sprang in till sovrummet. När jag kom in hängde hon över sängen och pratade med My som sken som en sol. Hon flinade och "pratade" med Milia som blev SÅ stolt och glad. -Mamma My tycker verkligen om mig, eller hur då? Gissa om jag blev varm i hjärtat och gissa om de kom en eller par tårar rullandes ner för kinderna? Ja och ja.



Om jag och Milia står bredvid varandra väljer hon alltid att lägga ögonen på Milia. 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

vilken gullunge klart att lilla My Älskar sin stora syster .Det gör vi alla

Våra prinsessor

2011-03-29 @ 20:34:28
Postat av: Mamma

vilken gullunge klart att lilla My Älskar sin stora syster .Det gör vi alla

Våra prinsessor

2011-03-29 @ 20:34:50
Postat av: Cajsa

He he Sötnos!

2011-03-31 @ 08:50:31
URL: http://wiselquist-nylund.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vilken härlig bild.. :) :) Just nu sitter jag på hotellrummet och bara är. Micke och Charlotte + Victorias familjer är och shoppar. Själv så finns inte orken för jag låg däckad hela dagen igår. Men nu på bättringsvägen.. :) Vilket otroligt fint ställe vi är på. Jag ska visa dig bilder och så när jag kommer hem. De här är ett ställe ni skulle gilla. Sen är de himla barnvänligt! Kraaam från Mexico

2011-04-02 @ 00:41:57
Postat av: Angelica

Bella: låter härligt. Hoppas du piggnar på dig så att du kan njuta sista dagarna. Intervjuar dig gärna och tittar på bilder när du kommer hem. Mamma är sugen att åka dit nästa år när hon fyller jämt.

2011-04-02 @ 12:43:20
URL: http://varthusbygge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0