Ska jag eller ska jag inte...



ta mig för att baka något kanske? Jag har liksom svårt att ta mig för att göra något, har svårt att tro att små barn faktiskt kan sova bra längre än typ 20 minuter, i flera timmar faktiskt (peppar, peppar). Även fast de är 3,5 år sedan Milia kom till världen så sitter de i, jag sitter som på nålar och bara väntar på att hon ska vakna. 

Kan de vara så att vi faktiskt har fått ett barn som sover? Så här efter lite drygt en vecka verkar de så men man ska inte ropa hej, de kan vända när som helst.   

Kommentarer
Postat av: Sara

Jaaaa Jippi va kul!!! Kikade bara in før att du kanske, kanske hade gjort ett inlægg efter att lilla prinsessan hade kommit.... och det hade du!!!! :) ÅÅ va kul vill absolut att du ska fortsætta att blogga, då kænns det som att jag ær lite nærmare allafall!

Stort Grattis igen till fina lilla My, sååå fin! och en vældigt fin stora syster också:)

Vi måste høras på telefonen snart en dag, vill så gærna prata!

Ta hand om er stor kram från Stavanger

(min blogg har visst också blivit nerlagd kan man væl sæga....har inte skrivit sen i november...men blev kanske lite sugen nu... vi får se!)

2011-03-04 @ 12:49:20
Postat av: Lisa

Men Hej!!! Gud vilken söt prinsessa. Och vilket fint namn My:)

Hoppas att ni har det bra? Och hoppas att det håller i sig med sömnen...det gör det säkert:)

Sköt om er. Hoppas att vi kan ses något snart. Massor av kramar från oss.

2011-03-05 @ 02:38:11
Postat av: annsoh

Vill du läsa nått intressant? Nått som du fastnar för Även följa en tjej som är 16 år & förlovad. Där en blogg innehåller bilder och fotografering och mode o sminkning och även tävla om att bli dagens blogg varje dag!? kan det bli bättre! Ja, du får även följa en av Eskilstunas största bloggar!

http://annsoh.blogg.se den rätta bloggen för dig!



och glöm inte bloglovin ;)

2011-03-05 @ 02:53:36
URL: http://annsoh.blogg.se/
Postat av: Mirran!

du är med på blogglistans mest kommenterade just nyú!!

2011-03-05 @ 02:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0