Finaste dansklänningen...

Mormor och morfar kom hem från Fuerteventura igår och med sig hade dom förutom en härlig solbränna även fina presenter. Den som blev gladast var nog Milia, hennes present träffade helt rätt. Att ta på sig fina klänningar och dansa är en favoritsysselsättning just nu och på fredagar då är de "final". Då dansas de till Let`s Dance.

  
Visst är hon vacker? Tänk om klänningen hade funnits till mig också ;)


Att skorna var några storlekar för stora spelar ingen roll.

Idag ska vi på kusin Elmas dop och de första Milia sa var - JA då kan jag ha min fina klänning!!! Föreställ er Milia stega in i kyrkan i denna otroligt vackra kreation tillsammans med de urtjusiga skorna som är typ två storlekar för stor och klappar så fint om. Hur tar jag mig ur de här? Vad säger man som ursäkt/anledning?

Kommentarer
Postat av: sara

Men guuud va goo! Ja førstår att hon kænner sig vacker :) Den var ju bedårande ;)) Kram

2011-03-21 @ 09:05:06
Postat av: Angelica

Ja men eller hur =) Mamman är mäkta avundsjuk ;)

2011-03-21 @ 22:08:17
URL: http://varthsbygge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0