Väntan blev inte så lång

den 22:a var hon beräknad, den 23:e kom hon, Milias lillasyster. Lillasyster som nu, en vecka gammal, fått namnet My. De fanns tre namn med i bilden, My, Minna och Noomi. Milias första val var Noomi, vilket jag inte kände mig helt bekväm med innan och inte heller när hon kom. Hon ser inte ut som en Noomi, hon ser ut som en liten My.


Stolt storasyster.

Jag hade förvänat mig att de skulle komma någon som var helt olik Milia, en liten människa, som till skillnad från Milia, skulle var lik mig. Men ut kom nästan en kopia av Milia, lite annorlunda huvudform men annars väldigt lik sin storasyster när hon föddes.

Kommentarer
Postat av: Frida

Så söta flickor! Ett stort grattis! Jag har tittat in här på bloggen i flera dagar för att få se den lilla. Hoppas ni mår bra hela familjen.



Kramar från Frida, Tony och Philip

2011-03-03 @ 07:18:05
Postat av: Cajsa

Hihi...gulligt kort. Äntligen. Vi hade ju inte med oss kameran vid besöket. Hur tänkte vi där? Kram Cajsa. Passar det vid kl 15:00 på lördag?

2011-03-03 @ 08:13:40
URL: http://wiselquist-nylund.blogspot.com
Postat av: Angelica

F: Tack, vi mår bra och börjar väl så smått landa i att nu mera vara fyra i familjen.



C: Ja hur tänkte ni... ;) Ni hinner nog med att ta ett foto eller två, kanske på lördag =) Kl. 15 blir bra.

2011-03-03 @ 12:41:26
URL: http://varthusbygge.blogg.se/
Postat av: mamma

Mormor och morfars gullungar tänk vad vi är lyckligt lottade som har så underbara barnbarn

2011-03-03 @ 20:41:04
Postat av: Mamma

Mormor och morfars gullungar tänk vad vi är lyckligt lottade som har så underbara barnbarn

2011-03-03 @ 20:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0