Avslutning

Jag har inte varit med Milia på minisimmet sedan My föddes 23:e februari. Igår var de avslutning och de ville jag ju naturligtvis inte missa så vi åkte hela familjen. Oj oj oj vad hon hade lärt sig mycket sedan sist jag såg henne. 

Hon har nu fyllt sitt diplom med klistermärken och får inte gå minisim längre. På uppmaning av minisim läraren ska vi anmäla henne till kommunens intensivkurs i sommar, varje morgon i två veckors tid ska de simmas.




8:e och sista märket hade simläraren glömt så vi skulle få de senare.

Blåsfisken - Nu kan jag bubbla och blåsa ut under vattnet.

Krabban - Nu kan jag krypa och göra kullerbyttor på madrasser i vattnet.

Hajen - Nu kan jag simma med olika simhjälpmedel i rätt simläge.

Rockan - Nu kan jag ligga på rygg och flyta i 5 sekunder utan hjälp.

Krokodilen - Nu kan jag hoppa från kanten och vända tillbaka.

Bläckfisken - Nu kan jag ta upp saker från botten.

Pingvinen - Nu kan jag glida i ca 5 sekunder utan hjälpmedel.

Clownfisken - Nu kan jag simma 8 meter med bara simfenor.

Duktiga tjejen!

Kommentarer
Postat av: mamma

Både Mormor & Morfar blev imponerad av vad duktig hon var.

Det kommer att bli kanon för henne att vara med på intensivkursen i sommar.

mormor & morfars solstråle

2011-05-05 @ 06:10:43
Postat av: ann-Lo

Men oj va duktig hon är som har klarat dessa simmärken :)

2011-05-05 @ 15:56:10
Postat av: ann-Lo

Vilken duktig tjej som har klarat alla dessa simmärken....stortjejen :)

2011-05-05 @ 15:58:28
Postat av: sara

Hej på er! Hoppas ni har det bra! Men va duktig hon ær Milia, ett riktigt vattendjur :) Måste førsøka høras snart... ;)

Ta hand om er stor kram!

2011-05-06 @ 08:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0