Lyxshake

I torsdags åkte jag och iväg och handlade när barnen hade somnat. Mathias hade önskemål om att jag skulle stanna till på Max på vägen hem, han hade lyssnat på radio i två dagar och hört reklam om deras nyhet, Lyxshake, och var sugen att prova den. Sagt och gjort, de blev en jordgubb och en choklad men de föll inte riktigt mig i smaken. Dom var alldeles för stor och mäktig, ca en halv liter mjukglass som mixats med frysta jordgubbar/choklad och toppats med grädde. Om de blir en nästa gång blir de en att dela på och definitivt en jordgubb.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ser goda ut

2011-05-02 @ 21:55:25
Postat av: Helen.HUSnrNIO

Men gud - jag tyckte de där såg jättegoda ut:P

2011-05-09 @ 21:46:02
URL: http://husnrnio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0