Barbapapa

Vi är nyss hemkommen från kusinerna på Mårtensbacken där vi har firat M som fyllde år när vi var utomlands. Presenten passade vi på att köpa i Turkiet, även hon fick en Onepiece, en äkta fejk. Hon verkade dock inte bry sig huruvida den var äkta, fejk eller äkta fejk =) Hon verkade jätte nöjd, den åkte på omedelbart och satt på hela kvällen.

Jag skulle också vilja ha en, tänk va mysigt att få hoppa i den på kvällarna nu när de börjar bli lite kallt. Jag hade kunnat köpa en i Turkiet men efter att ha sett hur stor dom ser ut i storlek till en 7-åring ville jag inte ens be dom ta fram en i min storlek. De har förmodligen sett ut som ett 5-manna tält... Jag skulle nog kunnat misstas för Barbapapa eller möjligtvis Barbamama eftersom jag allra troligast hade valt att köpa en i svart. 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0