En dag på dagis

Idag har jag varit med Milia på dagis hela dagen. De var jätte roligt att få vara med och se, även om de kanske inte blir precis samma sak när jag finns med i kulisserna.

Hon kan så mycket mer på dagis än vad hon visar hemma (innerst inne vet jag ju de men ibland funderar man ju). Att sitta still och äta 2 portioner under rimlig tid visade sig vara väldigt enkelt på dagis. Lika så att klä på sig när de var dags att gå ut, tom fingervantarna kunde hon ta på sig själv.

Jag tror inte att de bara var Milia som tyckte att de var roligt att jag var där, jag fick ganska många kompisar och blev mamman till många :)
- Mamman kan du bygga pussel med mig?
- Mamman kan du gunga på mig?
- Mamman kan du hålla i mig när jag går balansgång?
- Mamman kommer du imorgon också?

Jag tror absolut att jag kommer att tillbringa nån eller några fler dagar på dagis innan jag börjar jobba igen.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Klart att våran lilhulda kan, hon är ju så duktig med allt, klart man ska testa Mamma & Pappa sedan stjäl ju lillsyrran lite uppmärksamhet oxå så då måste man ju få trilskas så alla ser "MIG" mormors lilla Älskling

2011-10-26 @ 19:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0