Stearin vs. lampolja

Jag irriterade mig över att stearinljusen brann så dåligt ute nu när de börjar bli lite kallare. De är ju nu man vill tända lyktorna ute, nu när de blir mörkt så tidigt.

Sist jag tog in ljusen, som ser ut som nya om man inte kollar uppifrån, och svor över dom kom Mathias med den briljanta iden. - Varför ställer du inte ut dom små lyktorna med lampolja i istället för stearinljus...?

Ja varför gör jag inte de...? Jo för jag har varit fullt upptagen med att irritera mig över alla 50-timmars ljus som har brunnit ut efter 2 kvällar så jag har inte haft tid att tänka på de.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kanon bra idee vart har du köpt dessa runda klot Sådana vill jag åxå ha

2011-10-24 @ 10:49:20
Postat av: Angelica

Ja visst är dom fina :) Dom är köpt på Mio, fanns i tre storlekar.

2011-10-24 @ 12:48:28
URL: http://varthusbygge.blogg.se/
Postat av: Mamm

Då blir det ett besök hos MIO efter jobbet idag

2011-10-24 @ 13:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0