Tom kalender

I lördags var min bror snäll och uppdaterade min telefon som för övrigt inte har uppdaterats en enda gång sen den kom i min ägo... Jätte snällt, jätte bra MEN allt jag hade lagt in i kalendern, både framåt och bakåt i tiden försvann. Jag lägger in ALLT i kalendern med påminnelser, finns de inte i kalendern glömmer jag de, min hjärna har verkligen gått ner i lågvarv nu när jag inte jobbar. Så nu när allt är borta har jag en liten kris och ständig oro över att glömma något. Jag har så gått de går försökt minnas viktiga aktiviteter och lagt in dom på nytt men en vet jag att jag hittills har missat.

I tisdags ringde dom från dagis kl. 08.25

- Hej de är xxx, har ni glömt bort att de är fotografering idag?
- NEEEEJ! Ja de har vi eller rättare sagt jag har de.
- Vi ska knäppa gruppbild ute kl. 08.30 (normalt lämnar jag Milia kl. 09.00)
- Vi springer

Som tur var, till skillnad mot de flesta andra dagar, var vi i stort sett klar. De som återstod var att borsta tänderna och håret och de gick undan den här morgonen, Milia var väldigt samarbetsvillig (också till skillnad mot de flesta andra dagar). Vi slängde på oss ytterkläderna och sprang till dagis, vi hann inte med att ta fram vagnen till My men de gjorde inte henne något, hon skrattade som bara den av springandet.

De är tur att de är nära till dagis, vi hann med fotograferingen.

Jag hoppas att de inte är något mer som är bortglömt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0