Kan behöva hjälp

Imorgon kan jag behöva hjälp att ta mig upp ur sängen. Idag gick de men de är ju alltid värre andra dagen...

Tränade boxning igår. De var ingen boxningspass på gymet utan riktig boxningsträning på boxningsklubben. Ush och fy vad jobbigt de var, på 1,5 timme hinner man med MÅNGA slag, armhävningar, sit-ups och annat.

Nu har jag provat på träning i olika former senaste tiden. Och även fast jag stundtals undrade vad jag hade gett mig in på har jag bestämt mig för att de är boxning jag ska lägga min träningstid på. Allsidig och bra träning.

Fråga mig inte om de imorgon bara. Då har jag förmodligen träningsverken från helvetet och vill nog aldrig mer boxas :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Kanon gumman då kan ni ju ta hem slagpåsen som vi har i garaget och det är ju kanon att kunna puckla på den när man känner att Nu behöver jag få ur mig lite ILSKA

PS. Din mamma kommer av omtanke kolla att du kan röra dig på Fredag puss & Kram påre

2012-02-09 @ 09:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0