Marabou Black

Marabous chokladkaka med saltlakrits är bland de godaste choklad jag ätit. Just nu anstränger jag mig för att på riktigt komma igång med träningen och dessutom tappa några kilon. Så att äta lakritschoklad nu och då är inget jag ska ägna mig åt.

Nu ligger de två 180 grams kakor i kylskåpet och väntar på bättre tider :) Varför kan man ju undra... På förpackningen står Limited Edition och idag har jag fått höra att de som finns i butikerna nu är de som finns kvar att tillgå. De finns inget mer av den hos Marabou. De kan bli så att saltlakritschokladen får bli en 200 grams kaka och bli en del av Marabous standard sortiment. De är inte säkert och de kan ta något år innan de blir så.

När jag kan börja unna mig en chokladbit eller två igen vill jag gärna att de ska vara av just den här. Därför ligger de just nu två på lager i vårt kylskåp :) Bäst före är inte förrän i december så de är bara att fylla på lagret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0