Shopping

Egentid och shopping är två ganska vanligt förekommande ord på bloggar och på FB. Jag vill ju inte vara sämre, vill ju inte verka som att jag har ett tristare och fattigare liv än någon annan: Så idag tog jag mig lite egentid och for på lite lyxig shopping. En hel timme alldeles själv, bara jag och min plånbok. Jag har tyvärr inga bilder på min fashionabla shopping som blev hushållspapper, sköljmedel, tabort och shampoo till Milia :)

Egentid och shopping är inte så märkvärdigt och lyxigt som de låter alla gånger. Skulle kunna benämnas vardagsbestyr också :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Kan nog hålla med dig om det där med Shoppingen och EGENTID vad är det Inget jag haft i alla fall Nä tackar vet jag KVALITETS TID och den vill jag njuta tillsammans med våra Barn med respektive och våra Barnbarn det är Kvalitet i livet vi behöver

2012-02-02 @ 07:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0