Äckliga äckel

De finns ingenting jag tycker är så äckligt som grodor. Dom får mig att börja kall svettas, hjärtat att slå dubbelslag och paniken smyger sig på... Jag har fobi!

 

Igår tog bror och svägerska med sig Milia och Melwin för att fånga grodyngel. Dom har ynglen i en litet "akvarium" hos mor och far där dom ska växa till sig till grodor... K & S har sagt åt Milia att hon måste åka upp och mata dom varje dag eftersom hon bor närmast. Hur dom över huvud taget ens kan tro att vi kommer att göra de kan jag inte förstå... Inte en gång kommer jag att göra de. Jag önskar inget hellre än att dom dör. Inte ens för Milia och Melwins skull hoppas jag att ynglen blir till grodor.

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja nu har Melwin tagit hem dem Så Milia lär väl bli ganska ledsen men vi skyller på mamma Angen att hon hate them

2012-07-09 @ 06:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0