Kväll i lekparken

Jag och My var ute i lekparken sent (sent för My) i kväll. Hon har varit tjurig/busig vid nattning sen vi kom hem från Göteborg så idag tänkte jag att vi skulle hålla henne uppe lite längre och förhoppningsvis korta ner nattnings tiden. Med facit i hand så hjälpte de inte, hon var lika tjurig/busig ändå fast tröttare... Precis likadant har de varit när hon ska sova i vagnen mitt på dagen. Hon är jätte trött men vill inte sova. Om dom små ändå visste hur bra dom har de, hur skönt de är att sova. Tänk att få lägga sig en stund mitt på dagen :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mormor & Morfars gounge, "INTE" är hon tjurig när vi har henne inte, det beror nog på att hon vill visa er att henne lämnar man inte bort ostraffat. Lilla Tjurskallen där, med glimten i blicken hon oss alla får oss på fall, Lik sin mor till sättet och tjurigheten ha ha haaa

2012-08-08 @ 08:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0