Äntligen sommarlov

Idag har Milia gått sin sista dag på dagis för den här terminen, nu är de sommarlov! Jag tror att jag har längtat mer än Milia :) Jag tycker bara att de känns skönt, slippa "stressa" på morgonen, äta frukost länge i lugn och ro, se sommarlovsmorgon på TV och mysa. Morgnar är mysig, iaf när man inte har tider att passa.

Och just de ska vi njuta av, ledigheten, inga tider att passa. Fortare än vi tror är de höst och båda barnen ska gå på dagis och jag ska tillbaka till jobbet. Då är lugna, mysiga morgnar ett minne blott. Nu ska den sista tiden tas till vara på bästa sätt och de ska NJUTAS. Njutas av att få vara ledig med båda barnen i 2,5 månad, underbart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0