Välkommen vattkoppor

De har under lång tid gått vattkoppor på dagis och jag har bara väntat på att Milia ska få de. Men de har inte kommit, jag har nästan "gett upp" och börjat tro att hon är immun. De är hon så klart inte, idag har de ploppat upp små koppor på bröstet och på ryggen. Än så länge är dom inte så många och verkar inte klia heller. Nu håller vi tummarna för att hon förblir ganska oberörd av de här. Vi håller också tummarna för att My får de de närmaste dagarna och inte om två veckor när Milia "färdig".

Milia själv blev jätte ledsen när jag sa att hon har fått vattkoppor. Hon grinade över att inte få gå på dagis och över att inte få vara med någon... Hon vet mer om vattkoppor, vad som gäller osv, än vad jag trodde. De har förmodligen pratats om de på dagis eftersom de är så många som haft de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0