Att göra/handla/packa

Att göra listan inför Turkiet är klar, att handla listan inför Turkiet är klar och att packa listan till Turkiet är klar, jag gillar listor : ) Nu är de bara att sätta igång att pricka av, de är bara 8 dagar till avresa och till helgen som kommer är jag bortrest med jobbet, de blev minus tre dagar i ett svep... 

Som jag längtar till nästa onsdag när vi sitter på planet mot två veckors total ledighet i solen och värmen. Samtidigt känner jag mig en aning stressad också, de är mycket som ska göras innan, de är mycket att göra på jobbet och dygnen tycks ha förlorat ett par timmar.

Imorgon är de dags att anlägga tomten och så gräsmatta, kanske är de dags att klippa när vi kommer hem ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0