Väskan är packad

Imorgon åker jag iväg med jobbet och kommer hem först på söndag igen. I början av veckan tyckte jag att de kändes lite jobbigt att åka iväg, nära inpå utlandsresan, mycket att göra hemma, mycket att göra på jobbet. Nu känns de mycket bättre, längtar faktiskt, de ska bli riktigt roligt. Jag kommer dock att sakna mina älsklingar, den lilla och den stora, men när jag kommer hem är de två dagars arbete sen får vi två veckor tillsammans, 24 h, utan ett enda måste eller ska bara.
Kan inte sluta att tjata om denna resa, längtar så otroligt mycket, de ska bli sååå skönt.

Nu är de nog dags för sängen, om de nu är någon mening att lägga sig så här tidigt,.. Min sovtid är väldigt sällan innan kl. 01.30, dit är de 1,5 timme men man vet aldrig kanske somnar man tidigt för en gångs skull.

Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Ha en trevlig helg.

2009-08-28 @ 12:23:31
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0