BRUCE SPRINSTEEN & THE E-STREET BAND

Vi är LYCKLIGA innehavare av biljetter till Sprinsteens konsert på Stockholm Stadion den 5 juni 2009.



                                          
Bilderna är lånade från www.aftonbladet.se

Men vilket strul de var innan vi fick biljetter, arrangören valde ju att byta biljettåterfösäljare från Ticnet till Eventim inför de här släppet. Biljetterna skulle släppas kl. 10 idag men bara efter några minuter kom de upp att dom pga tekniska problem måste skjuta upp släppet till kl 10.30. Kl. 10.30 skrev man på hemsidan att släppet skjuts upp tills vidare. Tills vidare blev kl. 10.55. Efter att ha försökt x antal gånger så kom jag tillslut fram, bokade biljetter, betalde biljetterna med kort, bekräftade betalningen men fick ingen bekräftelse tillbaka utan skickades till startsidan igen. När jag tittade under mina bokningar fanns ingen bokning men när jag tittade på kontot så hade dom dragit pengarna?

Ville ju inte riskera att bli utan biljetter så jag satte igång att försöka boka igen och efter ytterliggare x antal gånger kom jag in. Bokade biljetter, betalade biljetterna med kort, bekräftade betalning och fick en bekräftelse tillbaka, fick även en bekräftelse med bokningsnr och uthämtningskod på mailen. Nu har jag alltså betalat två stycken bokningar men har bara ett bokningsnummer och en bokningsbekräftelse. Vi får väl se om jag får pengarna tillbaka eller om jag har dubbelt antal biljetter.  

Inte så lyckat byte av biljettåterförsäljare kan jag tycka men vi fick ju BILJETTER i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att du och Krille fick biljetter så nu är det bara för ER Krille&Sofi och Sandra&Håkan boka tåg och sedan kolla med B om det finns chans att få låna Lägenheten i Stockholm, synd att jag och pappa ska åka till Turkiet annars har vi hängt med??? nä då skulle vi kunna vara Barnvakt men det lär nog ordna sig med den saken också.

2009-01-26 @ 13:48:59
Postat av: sandra

Yeeeeeeeeeeeeeeeeeees!

Bra jobbat Lindströms - en favorit i repris, defenitivt!!!!!!

2009-01-27 @ 03:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0